Under Armour rozpoczęło dziś I WILL WHAT I WANT™, swoją najbardziej rozbudowaną kampanię dla kobiet, która obejmuje nową cyfrową stronę internetową, IWILLWHATIWANT.comi aplikację, Under Armour WOMENzintegrowaną bezpośrednio z Aplikacje mobilne MapMyFitness. Zaczerpnięta z ikonicznego znaku towarowego marki I WILL™, I WILL WHAT I WANT™ celebruje wewnętrzną i zewnętrzną siłę kobiet i podkreśla zaangażowanie marki w projektowanie wyjątkowych produktów dla wysportowanych kobiet. Mistrzyni świata w narciarstwie zjazdowym Lindsey Vonn, solistka American Ballet Theatre® Misty Copeland, zawodniczka reprezentacji USA w piłce nożnej kobiet Kelley O'Hara oraz profesjonalna tenisistka Sloane Stephens rozpoczną kampanię podczas imprezy prasowej w Nowym Jorku.
Cyfrowe doświadczenie będzie służyć jako społeczność dla kobiet, aby śledzić, analizować i dzielić się swoim fitnessem i sportowym stylem życia. Vonn, Copeland, O'Hara, Stephens i inne zawodniczki Under Armour będą aktywnie uczestniczyć w projekcie, dostarczając konsumentom unikalnych informacji na temat ich codziennej aktywności i motywacji. Będzie to pierwszy na świecie społecznościowy serwis sportowy, w którym fani i sportowcy na wszystkich poziomach zaawansowania będą mogli spotykać się z zawodowcami, tworzyć podobną społeczność, śledzić codzienną aktywność i rywalizować z przyjaciółmi.
Aplikacja Under Armour WOMEN jest dostępna do pobrania w sklepach iTunes (wkrótce w Google Play) i zawiera pierwszą cyfrową sieć społecznościową zaprojektowaną dla sportowców. Platforma ta będzie wykorzystywana do przedstawiania prawdziwych momentów, z którymi każda z kobiet zmierzyła się w swoim życiu, uwieczniając wdzięk i determinację, które zdefiniowały każdy z jej osobistych triumfów. Główne cechy aplikacji obejmują:
- Śledź sportowców: Odnajduj się w gronie "Kobiet Woli" i sportowców (od światowej sławy po zwykłych ludzi), by szukać motywacji i ciekawych informacji na temat treningów.
- Mierz swoją aktywność: Podłącz urządzenie 24/7 Activity Tracker, takie jak Jawbone UP lub Withings Pulse, albo użyj układu M7 iPhone'a 5S, aby zobaczyć całodzienny ruch, śledzenie kondycji i monitorowanie snu*. Po podłączeniu możesz wyświetlać kroki, dystans i spalanie kalorii. Możesz również przeglądać treningi zarejestrowane w aplikacji MapMyFitness, aby uzyskać pełny obraz dnia.
- Połącz się z przyjaciółmi: Zbuduj społeczność podobnie myślących osób dla zachęty i przyjaznej rywalizacji poprzez swoje obecne sieci społecznościowe lub listę kontaktów urządzenia mobilnego.
Ta nowa społeczność ma na celu nawiązanie nowych kontaktów z kobietami, które kontynuują aktywny styl życia poza boiskiem, bieżnią, siłownią czy kortem. Ta kampania podkreśla zaangażowanie Under Armour w sprawy kobiet-sportowców, a także kobiet uprawiających sport, które niekoniecznie określają się jako "sportowcy" w tradycyjnym rozumieniu tego słowa.
Aby śledzić historię I WILL WHAT I WANT i dowiedzieć się więcej o Under Armour Women, odwiedź stronę IWILLWHATIWANT.com Znajdź je na Facebooku i @UAWomen z #IWILLWHATIWANT.
Musisz śledzić sen za pomocą zatwierdzonego urządzenia, aby zobaczyć te dane na swoim pulpicie nawigacyjnym.
0 Shares