Czy masz to, czego potrzeba, by zaprojektować kolejny, przełomowy produkt firmy Under Armour? Jeśli podejmiesz wyzwanie, możesz zobaczyć, jak Twój pomysł staje się rzeczywistością i zgarnąć główną nagrodę w wysokości 200 000 dolarów.
Wszystkie pomysły muszą być związane z technologią cyfrową (sprzęt, oprogramowanie lub oba) i integrować się z API MapMyFitness (mapmyapi.com).
Przeczytaj pełną informację prasową i dowiedz się, jak zgłosić swój genialny pomysł. Poniżej możesz również obejrzeć migawkę z poprzedniej edycji Future Show. Powodzenia!
Under Armour (NYSE:UA), światowy lider w dziedzinie wydajności sportowej i innowacji, ogłosił dziś plany na 2014 Under Armour® Future Show: Connected Fitness Innovation Challenge, który prosi innowatorów o zgłaszanie koncepcji nowej generacji zmieniających grę doświadczeń cyfrowych, poprzez aplikacje i technologie noszone na ciele, przy wykorzystaniu oprogramowania MapMyFitness. Finaliści zaprezentują swoje koncepcje zespołowi wykonawczemu marki w październiku 2014 roku w globalnej siedzibie firmy Under Armour w Baltimore, MD, aby mieć szansę na zdobycie nagrody głównej w wysokości do 200 000 dolarów. Innowatorzy mogą już teraz zgłaszać swoje pomysły i innowacje na stronie idea.underarmour.com.
Rozpoczynający się czwarty rok konkurs Future Show nagradza zainspirowanych innowacjami konsumentów marki, zachęcając ich do projektowania nowych produktów, które są zgodne z przyszłościową wizją marki. Future Show 2014 wyłoni najbardziej kreatywne umysły w dziedzinie inżynierii i rozwoju oprogramowania, które będą w stanie wdrożyć noszone, bezprzewodowe i wbudowane technologie oparte na odzieży, odpowiadające na jedną lub więcej z następujących potrzeb: ocena kondycji i trening, gotowość i regeneracja, analiza snu lub inne nowatorskie zastosowania, które pomogą uczynić sportowców lepszymi.
"Connected Fitness Innovation Challenge jest produktem ubocznym gwałtownego wzrostu społeczności connected fitness i urządzeń noszonych, które pomagają zasilać wydajność sportową", powiedział Robin Thurston, współzałożyciel i prezes MapMyFitness. "Aby jak najlepiej służyć tej rosnącej społeczności, pracujemy razem, aby świętować wspaniałe pomysły i nagradzać naszych pełnych pasji konsumentów, którzy identyfikują nowe rozwiązania, aby pomóc uczynić wszystkich sportowców lepszymi."
"Napływ nowych technologii i innowacji do odzieży treningowej i urządzeń do noszenia pozostaje jednym z najbardziej ekscytujących elementów wydajności sportowej i napędza nasze ambicje, aby stworzyć produkt treningowy definiujący Under Armour" - powiedział Kevin Haley, Senior Vice President of Innovation, Under Armour. "Nasza Marka skupia się nie tylko na tworzeniu innowacyjnych produktów, które mogą przesunąć granice treningu, ale także na wyszukiwaniu talentów poza murami Under Armour, które pomogą w osiągnięciu tych celów."
Przejęta przez Under Armour w 2013 roku, MapMyFitness dodaje głębi do cyfrowego profilu marki oraz możliwości oferowania ulepszonych usług i produktów sportowcom na całym świecie. Z łączną liczbą XX użytkowników, MapMyFitness zasila obecnie największą cyfrową społeczność treningową na świecie. Przedsiębiorcy są zobowiązani do korzystania z MapMyFitness Application Programming Interface (API) i Software Development Kit (SDK) dla iOS i Android, jak złożyć swoje połączone fitness technologii innowacyjnych pomysłów.
Tej jesieni Under Armour udostępni technologię UA MagZip, zwycięską innowację z 2011 Future Show, stworzoną przez inżyniera Scotta Petersa z Rochester w stanie Nowy Jork. UA MagZip to otwarty magnetyczny zamek błyskawiczny, który automatycznie ustawia się i blokuje na swoim miejscu bez wysiłku, bez użycia dwóch rąk. Technologia ta pojawi się na rynku w ponad 400 000 sztuk odzieży wierzchniej Under Armour w kategoriach męskich, damskich i młodzieżowych, począwszy od sierpnia.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Future Show 2014 lub zgłosić swoją innowację, odwiedź stronę idea.underarmour.com.
O firmie Under Armour, Inc.
Firma Under Armour (NYSE: UA), twórca wyczynowego obuwia, odzieży i sprzętu, zrewolucjonizowała sposób ubierania się sportowców na całym świecie. Innowacyjne produkty tej marki, zaprojektowane tak, aby wszyscy sportowcy stawali się lepsi, są sprzedawane na całym świecie sportowcom na wszystkich poziomach zaawansowania. Należąca w całości do Under Armour spółka zależna, MapMyFitness, zasila jedną z największych na świecie społeczności Connected Fitness. Globalna siedziba firmy Under Armour znajduje się w Baltimore, w stanie Maryland. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej firmy pod adresem www.uabiz.com.
0 Udziały